До відкритого акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації „Чернігівгаз” звертаються абонент з наступними запитаннями:
1. У зв’язку з наявністю боргу споживач був відключений від газопостачання. Абонент погасив заборгованість в повному об’ємі. Який порядок та строки відновлення газопостачання?
Відповідь:
Відповідно до пункту 9 Правил надання населенню послуг з газопостачання затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
2. Споживач виявив порушення в роботі лічильника газу (не працює відліковий механізм), які його наступні дії?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3.2.1 Положення про проведення експертизи лічильника газу, установлених у споживачів і призначених для обліку природного газу в побуті, затвердженого наказом Міністерства палива та енергетики України
За результатами проведеної експертизи видається акт експертизи. У випадку встановлення стороннього втручання в роботу лічильника газу відшкодування збитків здійснюється відповідно до Порядку відшкодування збитків, завданих газопостачальній або газотранспортній організації внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання. Також споживач відшкодовує вартість перевірки, ремонту та/або встановлення нового лічильника.
3. Чи визначені законодавством дні коли забороняється відключення споживачів від газопостачання?
Відповідь:
Відповідно до пункту 19 Правил надання населенню послуг з газопостачання затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
4. У споживача встановлено лічильник газу. Чи має він право за своїм бажанням перенести його в інше місце?
Відповідь:
Відповідно до пункту 24 Правил надання населенню послуг з газопостачання затверджених постановою Кабінету Міністрів України від