П`ятниця, 03.05.2024, 18:05












ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
 
Головна » 2011 » Серпень » 9 » Через нефаховість деяких журналістів мешканці Чернігівщини отримують спотворену інформацію.
Через нефаховість деяких журналістів мешканці Чернігівщини отримують спотворену інформацію.
16:25

Через нефаховість деяких журналістів мешканці Чернігівщини отримують спотворену інформацію.

     Так, 28 липня 2011 р. в одній з обласних газет вийшла стаття про те, що контролер управління по реалізації та розрахункам ПАТ «Чернігівгаз» під час зняття показників лічильника у мешканки с. Старий Білоус Чернігівського р-ну нібито (слова автора) «ненароком» зірвав пломбу – напевно хотів підзаробити на Новий рік». Після цього в присутності абонента був складений акт-претензія про виявлене порушення, який жінка підписала. До речі, окрім пошкодженої пломби в даному будинку контролер також виявив самовільно-встановлений опалювальний прилад, а лічильник був відправлений на експертизу, яка довела, що до подальшої експлуатації він не придатний. Тому, згідно постанови НКРЕ № 475 від 29.05.2003 р., споживачці було донараховано суму збитків за шість місяців ( а саме стільки часу пройшло з останньої перевірки лічильника) у розмірі 2 238 грн. 57 коп.  Оскільки річний обсяг газу по її особовому рахунку перевищив 2500 куб. м, то на початку року був зроблений перерахунок по ціні за використаний ресурс. На той час, начебто злякавшись відключення від газу, жінка визнала порушення і повністю погасила заборгованість перед ПАТ «Чернігівгаз». Потім почала писати скарги в різні інстанції, але після розгляду справи в прокуратурі Чернігівського р-ну правильність нарахувань була доведена.

     Журналіст даного видання чи то не бажаючи достеменно з’ясувати реальну ситуацію, чи з якихось інших причин звинуватив контролера у незаконних діях. До того ж автор безпідставно стверджує, що подібні факти є непоодинокими і звинувачує працівників облгазу в спробі вимагання грошей.

     Не зрозуміло, що можна судити з даної статті написаної в стилі «одна бабка сказала». Після детального розгляду даної справи можна із впевненістю сказати: факти наведені автором є цілковито надуманими.

     Адміністрація ПАТ «Чернігівгаз» черговий раз закликає мешканців області не порушувати Правила систем газопостачання України. Згідно Постанови КМУ № 2246 від 9 грудня 1999 р. відповідальність  за  збереження і цілість встановлених у споживача лічильників газу та пломб на них несе споживач. Також Типовий договір «Про надання населенню послуг з газопостачання» зобов’язує споживача протягом трьох днів повідомити «Чернігівгаз» про недоліки в роботі лічильника газу (вихід з ладу, несправність, пошкодження лічильника, повірочного тавра, цілості пломб тощо).                                                                                         

      Якщо споживач має сумніви щодо роботи лічильника, звернувшись до Сервісного центру ПАТ «Чернігівгаз»  він отримає повний обсяг робіт по перевірці і усуненню поломок.  Але на безкоштовні роботи по повірці і ремонту можуть розраховувати лише ті споживачі у яких не виявлений факт втручання в роботу лічильника, що призвів до заниження його показань. При випадковому пошкодженні пломби не гайте часу, звертайтеся до Управління по реалізації та розрахункам за природний газ в м.Чернігові або відповідне газове господарство в райцентрі. Після письмової заяви до вас прийде фахівець і виконає переопломбування. Вартість цієї послуги складає 22 грн. 39 коп. плюс 5 грн. за виклик фахівця.

Окреме прохання до журналістів місцевих видань. Якщо до вас потрапила сенсаційна, на ваш погляд, новина - не покладайтеся на власні висновки. Беріть до уваги свідчення не тільки постраждалої сторони, але й відповідного компетентного підприємства. Дилетантські публікації не лише негативно впливають на імідж і заважають стабільній роботі ПАТ «Чернігівгаз», а й дезорієнтують суспільство і сприяють виникненню соціальної напруги в Чернігівському регіоні.

«Чернігівгаз» спрямовує всі зусилля на подальшу ефективність роботи зі зверненнями споживачів. В разі володіння будь-якою інформацією стосовно порушень правил газопостачання, а також достовірних даних про випадки перевищення службових повноважень або некоректної поведінки з боку працівників ПАТ «Чернігівгаз», цілодобово звертайтеся на «телефон довіри» за номером: (0462) 644-297.

Прес-служба ПАТ «Чернігівгаз»

Переглядів: 899 | Додав: gazcn | Рейтинг: 0.0/0 |
Календар новин
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук